Showing posts with label gila games. Show all posts
Showing posts with label gila games. Show all posts

Cara Baru Main Angry Bird

,Monday, August 13, 2012 | 6 Comment


Permainan Angry Bird merupakan salah satu games yang popular beberapa tahun kebelakangan ini yang telah dimajukan oleh syarikat Finland, Rovio Moble (kini Rovio Entertainment). Dengan sedikt pengubahsuaian dan hasil kebijakan orang zaman sekarang, mereka yang bijak pandai seperti nama-nama dibawah nie telah mengubah dan meng upgrade kan Game ini menjadi lebih menarik.

Mereka yang dimaksudkan adalah :
Hideaki Matsui - hideakimatsui.com/
Andrew Spitz - andrew-spitz.com/



Nak tahu macam mana? Tengok video nie untuk dapat info selanjutnya:


Hebat tak?




oWh.. giLer main vIdeO gamEs

,Sunday, February 26, 2012 | Comment
Mukadimmah....
Terlerai sudah kekusutan @ tanda tanya budak2 diploma sem 1 dan 2 mengenai tempoh pengajian antara 2, 2 setengah atau 3 tahun.. Ramai yang tidak berpuas hati dengan keputusan yang memaklumkan 3 tahun. Post2 dekat Fb pun banyak yang meluahkan rasa kurang senang dengan kata putus itu. Mana tak marahnya, budak sem 1 mendapat surat tawaran 2 tahun, tapi sekarang kena 3 tahun.

Sem dua pulak memang dulu2 dalam surat tawaran cakap 3 tahun, tapi kami telah dimaklumkan sem lepas jadi 2 tahun setengah. Tak lama lepas tu, pihak atasan maklumkan jadi 2 tahun tapi still 6 sem. . OK la, heppy la sebab dapat singkatkan masa kan..tapi perkara menjadi rumit  setelah dimaklumkan perkara tu tak jadi. Terpaksa la terima kan... apa2 pun, study.. betul tak?
 eh2, orang cakap study, dia tido plak..!

Ok, berbalik kepada title post nie..emm, dengar tajuk pun dah taw kan? emm, dalam saat2 akhir sem nie boleh pulak ketagih dengan Games yang best2.. Aku paling suka main games race , make up2, hahaha.. macam budak kecik kan? tapi tau tak korang dalam games pun kita boleh kenakan orang... amaran, orang tu tak de sakit jantung, tak pregnant. Nak tau games ape? Cuba korang main games nie dulu and korang akan tau la sendiri.
main taw...
Sebenarnya banyak lagi games2 yang kenakan orang macam nie tapi dah lupa link nye ape.. ape2 pun try la dulu ye.. kalau nak main sila klik SINI .

Mood : berjaga.. Sekarang 3.54 pagi...
 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013