Kekacakan Omar Borkan Al Gala

,Saturday, May 04, 2013 | 11 Comment
Awal bulan ini, tiga lelaki dari Emiriyah Arab Bersatu (UAE), diusir dari perayaan di Arab Saudi hanya kerana mereka mempunyai wajah yang terlalu kacak dan menyebabkan wanita terangsang melihat kekacakan mereka.Salah seorang pemuda yang dihalau ini ialah Omar Borkan Al Gala, seorang model, pelakon dan jurugambar. Adakah beliau benar-benar kacak?



Dengan mempunyai pandangan yang menawan, pembentukan tulang pipi yang sempurna dan berketerampilan yang rapi mampu menarik setiap mata yang memandangnya





Kacak bukan? Boleh like facebook Omar Borkan Al Gala. Nak tips cantik macam orang arab. boleh klik disini

11 comments:

  1. bertuah lah dia sbb Allah pilih dia utk miliki wajah yg kacak ... aduhaiii

    ReplyDelete
  2. terlalu kacak sampai kene halau....adesss..

    ReplyDelete
  3. wow! memang sgt2 kacak... kening dia, perghhhhh

    ReplyDelete
  4. Sebab hensem...kena halau..hihii
    Jeles lak aku..haha

    ReplyDelete
  5. kacak ke? errrr

    -bulan 6 nnti baru aktif blog balik.
    -hehe
    -nak rehat dulu

    ReplyDelete
  6. kacak sangat pun rugi jugak..huhu
    besa2 je la kalo camtu.

    ReplyDelete
  7. pernah jumpa yg lagi kacak. huhu

    ReplyDelete
  8. memang patut pun kene halau. hensyem ngaattt! kite pun tergugat awww..

    ReplyDelete
  9. kacak la, tp cam izma, penah jumpe y jauh lg kacak..yang cair taik mataku, y ni..xcair, leh thn la

    ReplyDelete
  10. teransang? wkakkakwkakakkwkaka!

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013