Segmen : Header For Blogger

,Sunday, April 29, 2012 | Comment
Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.

Tajuk kat atas pun dah berbunyi Segmen : Header For Blogger. Jadi, Sarah rasa nak join la segmen nie
and nie adalah segmen kedua yang Sarah sertai sepanjang menjadi penulis blog nie.

Segmen ini kepunyaan Hanis Syazana dan tarikh luputnya pada 4 Mei 2012.
Hadiah nya mesti la ada iaitu 20 orang blogger yang bertuah boleh dapat header dari Hanis nie taw
dan 10 orang lagi akan dapat blogger kad.

Cepat... Cepat!!
Sape nak join jom la..
untuk keterangan lanjut..

p/s : mintak2 la dapat hadiah..tak pernah dapat hadiah nie..=)

Berkurun sudah...

,Friday, April 27, 2012 | Comment
Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia...

Berkurun sudah tak mengupdate blog nie.. dah banyak habuk dah pun. Haha..
bukan apa, sekarang tengah bercuti panjang kan..
Nasib baik la sekarang nie dapat jugak update sedikit sebanyak.

Bila dah lama tak bukak,, tiba2... terkejut pulak tengok dashboard dah bertukar wajah.. 
Rase janggal dan kekok plak..
jadik tetus bukak google dan search je la cam mana nak tukar bende nie biar jadi asal balik.
bukan ape, dah terbiase dengan yang lama kan.. macam facebook timeline la,
sarah tak tukar pun pasal nampak cam susah jek nak guna and akan
ambik masa untuk biasakan diri.

ok, kalau ade sesaipa nak tukarkan rupa dashboard kepada yang lama boleh tengok tutorial kat
SINI.

Ok, tu jek..daa...

cube tengok nie, berputar tak?


 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013