Showing posts with label azrul azmi. Show all posts
Showing posts with label azrul azmi. Show all posts

Review Blog Azrul Azmi

,Monday, December 31, 2012 | 6 Comment

Review blog Azrul Azmi. Siapakah?

Header kerawang yang elegan nie milik seorang jejaka bernama Azrul Azmi. Nampak persamaa nama bapa di situ? hehe.Tapi kami bukan adik beradik ye. Sarah suka ke blog jingga nie disebabkan blog dia sangat ringan dan ambik masa yang sekejap sahaja untuk loading. Serius sekejap walaupun line internet tengah meragam. Tak percaya, sila terjah beliau. Lagi satu kelebihan dia, saya suka tengok  font yang besar sebab senang nak baca dan cara penulisan Azrul yang mudah difahami. Seronok baca blog beliau yang ada macam-macam  perkongsian.
Namun, setiap blog ada jugak kekurangan yang perlu diperbaiki kan termasuk blog sarah sendiri. Azrul boleh sahaja letak satu ruangan (page) kat blog tu mengenai owner blog. Rasanya itu lebih elok supaya pembaca dapat tahu siapa owner dan mengapa blog dihasilkan. Lagi satu, pengisian blog mungkin boleh dipelbagaikan dan ditambah dengan pelbagai isu menarik lagi. Bagi isu hot-hot sikit. Keh3. Oh ya, tukar la background supaya nampak macho sikit.


Nie bintang untuk blog dia: 8 stars!



P/s : 2012 kini tiba dipenghujungnya. Selamat menyambut tahun 2013 kepada semua pembaca.


 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013