Ada Manusia Sanggup Tinggal Di Sini?

,Saturday, October 20, 2012 | 6 Comment

Keadaan bersepah, tidak teratur dan usang. Itulah yang dapat digambarkan di sebuah dorm Universiti Kyoto, Jepun. Telah dibina lebih kurang 100 tahun dahulu namun tiada tiada perubahan tempat ini sehingga sekarang. Apa yang bagusnya tempat ini hanya mengenakan sewa sebanyak $25 sahaja untuk sebulan. Adakah korang sanggup tinggal di disini?








\













6 comments:

  1. diorang bahagia hidup mcm ni kot...hehe

    ReplyDelete
  2. Kalau Wilma, memang Wilma tak sanggup...
    Tapi, kalau sumber kewangan tak mengizinkan, Wilma akan tinggal jugak...
    Dengan syarat, bersihkan dahulu la sebelum tinggal di situ...
    Kalau tak dapat bersihkan semuanya, bersihkan tempat Wilma tidur dan tandas yang akan Wilma guna ^_^

    ReplyDelete
  3. eee mmg xkan lah...semak sikit pn dh xblh duduk..haha

    ReplyDelete
  4. Mcam bilik sy jer..hahha
    lawak jer~ bilik sy ok skit lar~~ hehe

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013