Lalui 90 Pembedahan Untuk Jadi Ken Doll

,Thursday, October 25, 2012 | 5 Comment




Dunia semakin gila dengan plastik! Jika sebelum ini kita selalu mendengar perempuan yang menyerupai Barbie dan digelar sebagai Real Barbie Girl, namun baru-baru ini timbul pula lelaki yang menyerupai Ken,iaitu jejaka yang menjadi pasangan Barbie Girl. Mereka menjadi seolah-olah anak patung hidup hasil daripada pembedahan plastik bukan sekali malah berpuluh-puluh kali pun mereka sanggup.

Jejaka yang dimaksudkan adalah Justin Jedlica, berasal dari New York sanggup menghadapi pembedahan plastik sebanyak 90 kali dalam tempoh 10 tahun bagi menukarkan fizikalnya kepada Ken! Duit yang dilaburkan untuk menukarkan dirinya kepada Ken adalah  $100,000(RM305,000) !
Mari kita tengok hasilnya.







Kiri, wajah dia dulu.





Menurut sumber, badan ketak-ketak yang dimilikinya bukan diperoleh hasil senaman di gym tetapi daripada pembedahan yang dilakukan juga.Patutlah sampai 90 pembedahan plastik kerana ia turut melibatkan anggota badan jugak, bukan muka je. Untuk mendapatkan tubuh yang sasa tersebut, silikon dimasukkan di bahagian punggung, perut, bisep dan triceps.Bayangkan berapa banyak silikon yang ada di dalam tubuh dia.

Katanya, “I love to metamorphosize myself, and the stranger the surgery the better. Bucking the norm is so much fun.”



VIDEO TRANSFORMASI KEN DOLL

 




Mereka mungkin jadi pasangan paling ngeri cantik.=)




P/s : Entri ini telah di publish sekali lagi kerana entri asal (LINK) telah terpadam.

5 comments:

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013