Wordless Few Days

,Sunday, November 18, 2012 | 14 Comment



Bilik Apakah?
Diambil di sebuah kolej, namun Sarah pun tak tahu bilik ini untuk apa. Korang tahu apa gunanya bilik nie?





p/s : beberapa hari nie tak dapat nak online sebab baru berpindah kolej baru.



14 comments:

  1. Replies
    1. sesuai dengan toilet.. tp bukan..

      Delete
  2. errr...bilik puas? peliknya..huuu

    ReplyDelete
  3. Bilik boring boring boleh tengok tv. Haaa, maybe kot. Haha

    ReplyDelete
  4. bilik "SAPU" kot tu . . .

    tak pun "BUAS" ade binatang buas hahahah xD

    ReplyDelete
  5. bilik puasa kot.. A teritinggal./.ehhh

    ReplyDelete
  6. pelik benor nama bilik...

    ReplyDelete
  7. hehehehe lain mcm je nama bilik ni hehehe

    ReplyDelete
  8. blog bertuah anda telah dipromosikan disini ! jom tengok ---> http://dilladelaila.blogspot.com/2012/11/10-blog-bertuah-kali-ini.html . tahniah !!

    ReplyDelete
  9. Bilik Puas? Ada jugak ye nama bilik macam tu. Pelik betul bunyi dia, mungkin bilik rehat kot

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013