Drama 3 Janji

,Tuesday, March 20, 2012 | 3 Comment
Sumber ; Google Image jek

Tamat sudah demam Vanila Coklat yang dengar-dengar berita mendapat sambutan yang luar biasa..Sarah pun suka sangat tengok Vanila Coklat dan tak pernah miss pun. Tapi, last week kan dah tamat cerita tu. Minggu nie, cerita 3 Janji pulak menggantikan Vanila Coklat dalam slot Lestary di Tv3.

Antara barisan pelakon drama nie adalah  Ana Dahlia, Idzham Ismail, Hanez Suraya, Ungku Ismail, Roy Azman, Rosnah Johari, Zara Zya. Pengarahnya pulak adalaHeykal Hanifah. 



Sinopsis cerita nie mengisahkan tentang Dalia dan Khursyi yang berkawan baik sejak kanak-kanak. Mereka saling memahami dan menyayangi akhirnya menjadi kekasih. Malangnya, sebuah tragedi telah meragut nyawa Khursyi apabila mereka dalam perjalanan ke sekolah untuk mengambil keputusan SPM.

Dalia redha dengan pemergian Khursyi dan sentisa ingat kepada 3 janji yang pernah dilafazkan oleh Khursyi untuk mencari teman hidup yang boleh menjadi sabahat terbaik, menjadi kekasih terbaik dan menjadi suami terbaik buat Dalia.. Apakah kemunculan Kamil dan Yassin dapat menggantikan tempat Khursyi dalam hati Dalia serta menepati 3 janji tersebut?

Episod pertama Insya Allah akan ditayangkan pada malam nie. Korang tengok la ye, Sarah tak dapat tengok pasal malam nie kena struggle.. haha.. esok ade exam keusahawanan la.
Btw, enjoy ye!

3 comments:

  1. letak cerita saya tengak...

    ReplyDelete
  2. ermm..best ke tak eh citer nie..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. entah.. tp nampak cam best.. pelakon dia pun best.

      Delete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013