Jemputan Untuk Kawan-Kawan

,Monday, June 18, 2012 | 14 Comment
Assalamualaikum

 Maaf sebab ada kejutan buat semua..atas sokongan keluarga & pihak lelaki..saya akan melangsungkan perkahwinan pada  31 September 2012..jadi buatlah reminder kat kalender masing-masing yer..jemput la datang ke teratak saya..kedatangan semua rakan2 amat diharapkan ..walaupun sebenarnya saya agak terkejut sangat2 dengan keputusan keluarga..tetiba je ada keputusan mengejut ni..tp saya terima dengan hati yang redha..doakan semoga saya sentiasa berbahagia yer..terima kasih semua..!



Jangan lupa bawak hadiah untuk kami. Doakan kami bahagia...

P/s :Busy cari baju pengantin, tempah kad dan sebagainya...

14 comments:

  1. wedding u sara?
    sebaya dengan nana kan? 19 tahun?
    tak silap nana laa :)

    ReplyDelete
  2. tahniah dik ! ^^
    kahwin kat mane? meh akak nak g :) huhu

    ReplyDelete
  3. 31 september ?????? oke da tgk kalendar.. ade byk ong ari tu. insyaallah kami datang ( wani n zack )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trima kasih korang.. nanti bila dah siap kad sarah akan post kat korang.. Bagi alamat tau

      Delete
  4. semoga kekal hingga akhir khayat!!


    jom jemput ke sini
    http://blogbudaksengal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. tahniah! semoga berkekalan sehingga ke jannah..:)
    jum singgah blog ayu :)
    http://cahayayuni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Trima kasih kepada yg komen... tapi kan.... jadi ke 31 september...?

    ReplyDelete
  7. btul ke??thniah2..jgn lpe bg kad kt ftin skli..
    untg la kawen muda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untung la sape kawin muda kan...

      Delete
  8. tahniah dear ! welcome to the club ! kehkeh..

    ReplyDelete
  9. 31 september mana wujud,,yg ada smpai 30 sept jer..haha...abis org terkena..haha

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013