Basikal Yang Halimunan

,Wednesday, June 27, 2012 | 10 Comment

Korang pernah tengok basikal halimunan? mesti tak pernah kan.. Sebab kalau halimunan mana boleh dilihat dengan mata kasar.

Tapi, mana wujud basikal halimunan. Seorang jurukamera cina yang bernama  Zhao Huasen telah mengambil beratus ratus gambar orang menaiki basikal di Shanghai. Dia kemudiannya mengedit dengan memadamkan gambar-gambar basikal tersebut dan hanya meninggalkan bayang- bayang basikal. Gambar-gambar tersebut kelihatan seperti basikal halimunan yang Sarah cakapkan tadi. Jom tengok gambar-gambar tersebut.






10 comments:

  1. hebat , bijak n kreatif giler2 lah diarong ni

    ReplyDelete
  2. makaihhh, ingatkan betul halimunan td.. harhar.. terbaiklah, sgt kreatif... ^.^

    ReplyDelete
  3. agak hebat jugak lah org yg edit tuh . nk belajar jugak . nnti boleh buat semua benda halimunan

    ReplyDelete
  4. cmne ek diorang buat ? huhuhu

    ReplyDelete
  5. hihihihi. cam kiut pun ada :D

    ReplyDelete
  6. haha.ingatkan acting je tadi.betul ade basikal rupanya. :) btw,cantik header.thnx for visiting me.

    ReplyDelete
  7. mmg halimunan kan...x nampak...pandai diorg edit

    ReplyDelete
  8. Menarik! Jemput join giveaway contest blog Askrie Hishamuddin. Tarikh tutup penyertaan 7 july 2012

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013