Hot! Siti Liza Klon Datuk Siti ?

,Saturday, January 05, 2013 | 12 Comment


Kecoh baru-baru ini apabila penyanyi nombor satu negara kita dikatakan mempunyai klon di negeri seberang, Indonesia! Dikatakan bukan hanya genre musiknya yang serupa, tapi juga kemiripan wajah dan vokalnya, bahkan nama pun sengaja dibuat hampir sama. Siti Liza, gadis berusia 25 tahun yang mengaku meminati Dato' Siti Nurhaliza. Nama asalnya adalah Resrilliza.
"Aku ngefans banget dari awal video clip yang pertama dia (Siti Nurhaliza) dan orangnya juga cantik. Sampai semua orang manggilaku Siti Nurhaliza, makanya mau nggak mau aku bawain lagu Siti Nurhaliza," kata Siti Liza di semasa pembikinan video Dua Hati di Kawasan Jagakarsa, Jakarta, Rabu lalu. 


Ini adalah rakaman yang diperolehi dari Youtube dimana Siti Liza menyanyikan lagu Dua Hati. 



Terpulang kepada korang untuk menyatakan meraka mirip atau tidak. Yang pastinya, si klon ini tidak dapat menandingi kehebatan Datuk  Siti.




P/s : Oppps, sejak bila blog nie sebar gosip artis?? Apa-apa pun, layan je lah.


12 comments:

  1. siti ada tahap tersendiri...xde sape yg boleh tiru...

    ReplyDelete
  2. Jangan risau Kak Siti... Kak Siti tak payah menyanyi dah... Berehat sekarang... Jaga suami... Hehehe...

    Btw, ramai lagi artis Malaysia yang ada suara seakan-akan siti... Tapi tak kemana jugak... Tu la orang cakap... Kita tak perlu takut bila kita jadi diri sendiri...

    ReplyDelete
  3. alaa xleh tgk plak video tu...

    ReplyDelete
  4. dato siti yg terbaik. takde sape boleh tiru, biar pun rupa seakan sama :D

    ReplyDelete
  5. perh.. name dia.. Resrilliza. haha

    ReplyDelete
  6. zaman klon2 ni dah abis dh..kan????

    ReplyDelete
  7. tak sama hehehe :)..tq gtau link edit blog ;)

    ReplyDelete
  8. tak sama dan tak leh tiru Dato siti..sy marah..hi..hi:D

    ReplyDelete
  9. dia punya suara tak tinggi cam siti..
    siti malaysia lain..siti indon lain..huhu

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013