Kek Jantung Manusia

,Tuesday, July 24, 2012 | 13 Comment
Salam Ramadhan..


Korang mesti selalu makan kek-kek yang kiut miut je kan? Tapi, hari nie Sarah nak tunjuk satu kek yang sangat realistik berbentuk jantung manusia. Dibuat sendiri oleh seorang pembuat kek bernama Lilyvanilli. Sebenarnya kek ini dibuat untuk hari Valentine. Nak tengok koleksi kek yang dia buat, boleh tengok kat website dia di http://www.lilyvanilli.com/the-bakery/

Jom tengok kek yang tu. 




















Amboi, berselera betul!!!



Pesanan : Harap tak tergugat puasa korang.
Hehe



KLIK SINI JIKA KORANG SUKAKAN BLOG NIE





13 comments:

  1. x lalu nak makan le sara, geli tekak KA ni

    ReplyDelete
  2. errr... mcm hilang selera terus nak makan.. hahaa

    ReplyDelete
  3. Adeh..50-50 jgk nie nak makan..adoiiiyaii..
    hahaha..Nice Entry.. LIKE..!!!

    ReplyDelete
  4. memang tak la kalu nak makan...

    ReplyDelete
  5. cute juga ni.. boleh pura2 jadik pelakon twilight kejap..

    ReplyDelete
  6. eeee apa nih?hahaha.....

    ReplyDelete
  7. @hairy
    ambik la, buat berbuka jap agi

    ReplyDelete
  8. pengsan tros kalo dpt kek nih

    ReplyDelete
  9. erk! macam mana la nak makan tu? tak tergugat..takut nak makan. huhu.

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013