Bila Muka Ditiup Angin (Gambar Dan Video)

,Thursday, July 05, 2012 | 10 Comment

Assalamualaikum Dan Salam Sejahtera.

Hari nie Sarah ada terjumpa satu koleksi gambar-gambar yang kelakar habis.
Gambar2 nie diambil oleh seorang photographer yang mengambil gambar...( mestilah ambik gambar, takkan jual kuih plak).
Dia telah membuat satu projek dengan mengambil gambar muka orang dalam masa yang sama ditiup oleh mesin angin yang agak dasyat jugak lajunya. Kalau tak dasyat, takkan gambar-gambar yang agak menakutkan macam ne dapat diambil. Mesti kipas tu laju giler angin die. Mau terkoyak muka diorang nie.. Korang sanggup ambik gambar macam nie?

Are you ready ??









































Jom Tengok Video Pulak..Kelakar habis!









Klik La  SINI Sebagai Sokongan Terhadap Blog nie.




10 comments:

  1. haha..memang terbaik... nak try lah! :)

    ReplyDelete
  2. he..he kelakar..geli pun ada nengok..:D

    ReplyDelete
  3. mmeng lawak but tgk2 sampai rsa sakit lak mulut hehehe

    ReplyDelete
  4. hahahhahaha teruknya.....

    ReplyDelete
  5. cam na buat gambar tu boleh zoom time curso dekat pic?

    ReplyDelete
  6. errr... yg mana satu maisarah? hehehhe

    ReplyDelete
  7. @korn.. muka saya tak dapat disiarkan pasal terkoyak terus kena angin tu.. hahaha

    ReplyDelete
  8. hihi..lucu muka diorg..xcomel2! haha

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013