Bola Bowling Yang Ngeri

,Wednesday, July 25, 2012 | 12 Comment

Entah kenapa hari-hari Sarah share benda-benda ngeri. Tapi harap korang suka.
Seorang pelukis yang kreatif telah menghabiskan masa tiga minggu melukis dan mewarna bola bowling bersempena sambutan ke 13 sebuah channel seram. Bola bowling ini dilukis secara manual dan hasilnya sangat menakjubkan. Apa lagi, jom tengok bola bowling tu.


Mata dan hidung dicucuk..


Pilih yang mana satu







Cop rasmi



Semua bola bowling ini dilukis secara terperinci 360 darjah!






Video pun ada. Jom tengok macam mana proses menghasilkannya.






KLIK SINI JIKA ENTRI NIE BEST!





12 comments:

  1. hahah mmg style lah nyeri..haha

    ReplyDelete
  2. haha...bru sonok maen bowling kalo camnih..ekekekke

    ReplyDelete
  3. xmain la bowling klu bola nya cenggini...hehee ngeriiii

    ReplyDelete
  4. Art gila2.. kretif dan ngeri la juga. haha. dapat sumber dari mana ni awak?

    ReplyDelete
  5. eheh. takut la pulak nak main bowling kalau camni rupa dia. mau ke longkang je jawabnye. huhu

    ReplyDelete
  6. When I open your RSS feed it puts up a whole lot of strange characters, is the deal on my end?

    ReplyDelete

Jangan letak link tersembunyi di ruangan komen ini. Terima Kasih dan datang lagi ye

 
All right reserved by Sararose.com. Fully edited by Enna_Maggi. 2013